Wednesday 18 June 2014

Penanda Buku

Projek suka-suka saya untuk anak murid saya yang comel-comel itu.... Penanda Buku.
Hajat di hati, nak buat untuk jualan yang disasarkan kepada anak murid saya yang sukakan benda-benda yang comel macam dia orang jugak. sambil tu, boleh juga tambah dana untuk keceriaan bilik B&K saya.

bahan-bahannya ialah :
printable template book marks ( can be edited, dont worry my dear... )
Kertas A4
gunting.
plastik laminate.
mesin laminate.
riben
penebuk lubang.

cara-caranya :

1) print template book marks yang dah siap edit tu.
2) laminate template yang dah siap print.
3) gunting ikut bentuk template book mark korang tu.
4) buat lubang kat bahagian atas template
5) ikatkan riben ikut kreativiti korang ler.

Dan book mark korang pun siap. Senang jer kan. So, di sini, saya kongsikan bahan utama iaitu softcopy book marks. selamat mencuba! moga-moga bermanfaat....

No comments:

Post a Comment