Monday 30 June 2014

KAD RAYA COMEL

Assalamualaikum....

Ramadhan datang lagi. saban tahun, ketibaan ramadhan pasti menggamit seribu rasa dalam jiwa saya. ada gembira, ada sayu, ada tenang, dan segalanya berbaur menjadi satu rasa yang tak bisa terungkap zahirnya. ramadhan kali ini, saya merancang nak bisnes kad raya untuk dijual kepada murid-murid saya yang comel itu. bukan kad raya seperti yang ada di pasaran, sekadar kad "home made" dari saya untuk anak murid kesayangan saya.

bagi yang berminat nak buat jugak, di sini saya kongsikan softcopy kad raya comel. you all boleh print pada kertas A4 yg keras, terus gunting dan sedia untuk dijual, atau boleh juga print pada kertas A4 biasa, kemudian tampal pada kertas keras untuk membentuk bingkai ( seperti yang saya buat ). semoga perkongsian yang tak seberapa ini dapat membantu sesiapa di luar sana yang memerlukan... insya Allah...

No comments:

Post a Comment